fbpx

חיבור נכון לארגונים

מודעות רגשית בכלים של תיאטרון ותנועה

הסדנאות מיועדות למנהלי כוח אדם, מנהלי מחלקות, נותני שרות בארגון ומחוצה לו. הן חשובת לא פחות למורים בבתי ספר, תורמות להורים ליצירת דיאלוג בונה עם ילדיהם. יחד נוכל לגבש את הסדנה הראויה לכל נושא או צורך הרצוי לכם
rawpixel-558597-unsplash2

חיבור נכון

בחירת מקום עבודה על פי המקצוע שנלמד או תחום ההתמחות הינה רק תנאי בסיסי לחיבור נכון לחוזקות ולערכים של העובד. הסדנא פורשת מפה על פיה כל אחד יכול לבדוק את מידת החיבור שלו לארגון, אילו דברים ניתן לשנות מתוך הקשבה לפרט, וכיצד כל אדם יכול להשפיע על המרחב הציבורי בארגון, הן בתחומי העבודה והן בתחומים תומכים הבונים מערכות קשרים מחזקות. בדרך זו מקום העבודה הופך להיות חלק מהביטוי המשמעותי של כל עובד. זו סדנא למנהלים אמיצים ללא ספק.

דיאלוג בקשב

כשהתקשורת האישית במקום עבודה רווית מתח, גלוי או חבוי מין העין ,הדבר משפיע על תחושת השיכות, מוטיבצייה נמוכה לבוא לעבודה, או בזמן העבודה, לעומת התנהלות מתוך נעימות, אמון ואתגר. הסדנה תוביל לבהירות משמעותית ביותר בנוגע:

rawpixel-1087151-unsplash

התנהלות במרחב של קונפליקט

קשה להימנע מקונפליקטים כאשר עובדים יחד אך אפשר ליצור מרחב מודעות ובהירות איך להתנהל איתם ובתוכם, מה הופך אותם לאישיים ומאיימים.

סדנעות מסע בעולם לארגונים

אין כמו סדנה נעה במרחב טבע בין פינות קסם כדי ליצור מחד הנאה, שמחה וגיבוש, חיבור לפן הצעיר והיצירתי שבנו לבין סדנאות המאפשרות

סדנאות נוספות